Një aeroplan rus me 170 pasagjerë u detyrua të bëjë ulje emergjente në një fushë pas një defekti hidraulik. Sipas informacioneve askush nuk është lënduar nga ulja emergjente që Airbus A320 i Ural Airlines u detyrua të bëj pranë një pylli në rajonin Novosibirsk të Siberisë.
Ural tha se piloti “përzgjodhi” vendin e uljes pasi sistemet hidraulike të avionit dështuan ndërsa iu afrua Omsk. Linja e mohon se sanksionet ndaj Rusisë kanë ndikuar në aftësinë e saj për të dërguar një aeroplan tjetër në zonën e incidentit.
Fotot e postuara tregojnë avionin të bllokuar në një fushë me misër, dyert e tij të urgjencës të hapura dhe pasagjerët përrreth.
Disa video në mediat sociale tregojnë një gërmues të rëndë duke copëtuar aeroplanin, duke hequr kabinën, bishtin dhe krahët për ta hequr më lehtë avionin nga fusha.
Agjencia ruse e aviacionit Rosaviatsia tha se “ulja e paplanifikuar” ndodhi në orët e para të së martës.
Ai shtoi se pika e uljes ishte “përzgjedhur nga ajri” afër fshatit Kamenka. Asnjë nga pasagjerët nuk kishte nevojë për ndihmë mjekësore, shtoi ai.
Rosaviatsia tha se po hetonte uljen emergjente dhe Ural tha se ekuipazhi ishte pezulluar deri në përfundimin e hetimeve.
Sergei Skuratov, kreu i Ural Airlines, tha se një nga sistemet hidraulike të avionit shfaqi probleme ndërsa po fluturonte për në Omsk nga Soçi në bregun e Detit të Zi.
Ai mohoi që avioni të kishte marrë flakë, duke thënë se shenjat e dukshme të djegies mbi një nga krahët që shihen në fotot në mediat sociale ishin “thjesht papastërti”.
Një dështim katastrofik i sistemeve hidraulike të një avioni mund të çojë në humbjen e kontrollit të fluturimit. Megjithatë, ekspertët rusë të aviacionit thanë se ka sisteme rezervë dhe kundërshtuan vendimin e ekuipazhit për të hequr dorë.
“Ka tre sisteme hidraulike, një elektrike,” tha piloti Andrei Litvinov për Gazetën.ru për A320. “Nuk ishte e nevojshme që avioni të ulej në fushë”.
Ai shtoi se vendimi rrezikonte jetën e atyre që ishin në bord dhe në tokë.
Sanksionet e Rusisë goditën linjat ajrore
Ulja emergjente vjen pasi linjat ajrore ruse përballen me vështirësi në marrjen e pjesëve rezervë për shkak të sanksioneve perëndimore ndaj Moskës për ofensivën e saj në Ukrainë.
Në mars, media ruse Vedomosti citoi zyrtarin e Ural Airlines, Igor Poddubny, të thoshte se kishin kaluar rreth tre muaj para se të fillonin të prishnin avionët për pjesë.