Ajo që është e ndaluar offline duhet të ndalohet edhe online. Kjo është motoja e Aktit evropian për Shërbimet Digjitale, që ka hyrë në fuqi këtë të premte. Drafti, i prezantuar në dhjetor 2020 dhe i negociuar me shpejtësi në nivel institucional, është një nga dy kolonat e BE-së për rregullimin e botës digjitale dhe në veçanti gjigantëve të web-it. Rrjetet sociale, motorët e kërkimit dhe faqet e shit-blerjes si Apple, Google, TikTok dhe Amazon tani detyrohen të luftojnë përhapjen e përmbajtjeve ilegale, fjalimeve të urrejtjes, keqinformimin dhe mashtrimet financiare.
“Konkretisht, përdoruesit do të kenë më shumë transparencë mbi mënyrën e vendimmarrjes dhe do të kenë më shumë zgjedhje lidhur me përmbajtjen e produktit që kërkojnë. Për shembull, ata mund të zgjedhin të bëjnë publicitet të personalizuar, ose të caktojnë përmbajtjen e produkteve që u prezantohen në rend kronologjik dhe jo në mënyrat e rekomandimit të sistemeve, që bazohen tek mbledhja e të dhënave. Gjithashtu do të ketë më shumë mekanizma ankesash dhe korrigjimesh”, deklaroi Asha Allen, nga Qendra për Demokraci dhe Teknologji.
Për momentin, vetëm 19 kompani të mëdha, ato me mbi 45 milionë përdorues në muaj, do të preken nga Akti. Të tjerët do të kenë kohë deri në shkurt për t’u përshtatur me legjislacionin e ri. Në ditët e fundit, gjigantët digjitalë kanë njoftuar marrjen e masave për t’u përshtatur me ambientin e ri.