Në varësi të pajisjes teknologjike që përdorim, mënyra se si komunikojmë me të tjerët mund të ndryshojë.
Një studim i ri zbulon se njerëzit kanë më shumë gjasa të gënjejnë kur punojnë në një laptop sesa në një celular. Një prej arsyeve për këtë fakt është se njerëzit i lidhin laptopët me jetën e tyre profesionale dhe telefonat celularë me jetën e tyre personale.
Në fazën e parë, 137 studentë të diplomuar morën pjesë në një eksperiment negocimi. Pjesëmarrësve iu kërkua t’i dërgonin një e-mail ofertës së një marrësi të caktuar rastësisht, duke përdorur një laptop ose telefon celular, për të ndarë një fond parash fiktive.
Ofertuesit e dinin se shuma ishte 125 dollarë. Marrësit e e-maileve e dinin se shuma ishte midis 5 dhe 200 dollarë.
Më pas, ofertuesit dërguan e-mailin e mëposhtëm: “Shuma që po ju ofroj është __$. Shuma totale është ___$.” Nëse blerësi e pranonte ofertën, të dyja palët do të paguheshin.
Studimi zbuloi se njerëzit që përdornin një laptop kur bënin ofertën thanë shumën e parave dukshëm më pak se ata që bënin të njëjtën ofertë me një telefon celular.
Kjo do të thotë, se përdoruesit e laptopëve gënjyen më shumë për shumën e parave me shpresën për të fituar më shumë.
Dy eksperimentet e ardhshme synonin të identifikonin mekanizmat që qëndrojnë në themel të kësaj sjelljeje. Një studim supozoi se përdoruesit i lidhin telefonat celularë me përdorimin personal dhe laptopët me punën. Për të testuar këtë, pjesëmarrësve iu kërkua të kategorizojnë fjalët si “profesionale” ose “personale”.
Shumica e pjesëmarrësve përdorën fjalë si fitim, rezultate dhe detyrë si profesionist, por edhe terma të tillë me përmbajtje sociale si bisedë dhe marrëdhënie personalisht.
Më pas atyre iu kërkua të kategorizonin fjalët e mëposhtme sipas pajisjes: Laptop ose telefon celular. Shumica klasifikuan fjalët profesionale me laptopët e tyre dhe fjalët personale me celularët e tyre.
Në studim, studiuesit theksojnë se problemi nuk është tek pajisja, por tek asociacionet që krijon tek njerëzit. Dhe sigurisht që konotacionet mund të ndryshojnë.
Terri Kurtzberg, profesor i menaxhimit dhe biznesit global në Shkollën e Biznesit Rutgers në Neë Jersey, thotë se përfundimi nga hulumtimi është që duhet të shmangim përdorimin e laptopëve për të shmangur sjelljet mashtruese.
Gjetjet kanë të bëjnë më shumë me mentalitetin që vjen me jetën profesionale dhe treguesit që na vendosin drejt këtyre sjelljeve.
Kurtzberg thekson se tendenca që njerëzit të gënjejnë më shumë në jetën e tyre profesionale lidhet me kuptimin e përgjithshëm kulturor se kur bëhet fjalë për ‘punë’, çdo rrugë drejt suksesit është e lejueshme.