Tërmetet dhe mafia pengojnë Italinë të ndërtojë urën që ka ëndërruar prej shekujsh
Prej shekujsh Italia është përpjekur të ndërtojë një ure të varur që do të lidhë kontinentin me Siçilinë.
Ky është një nga projektet më ambicioze të shtetit fqinjë që, pavarësisht se u debatua shumë, ende ka mbetur në raft për shumë dekada.“I jam mirënjohës Francës dhe Emmanuelit personalisht për mbështetjen e tyre ndaj vendit tonë dhe popullit tonë”, tha ai.
Presidenca franceze tha se Macron kishte riafirmuar mbështetjen e Francës për Ukrainën për Zelenskyn dhe kishte dhënë një përditësim mbi koordinimin evropian për t’i dhënë ndihmë ushtarake Ukrainës.
Në fillim të kësaj jave, shefi i politikës së jashtme të Bashkimit Evropian, Josep Borrell, shprehu besimin se blloku do të finalizonte një plan brenda disa ditësh për të blerë municion për Ukrainën, pasi Kievi shprehu zhgënjimin për shqetësimin midis vendeve anëtare të BE-së.Në Italinë jugore ka dy sindikata të mëdha të krimit të organizuar “Ndrangheta” kalabreze dhe “Cosa Nostra” siciliane që kërkojnë të marrin një pjesë të projekteve të ndërtimit.
Matteo Salvini hodhi poshtë shqetësimet. “Unë nuk kam frikë nga infiltrimi kriminal,” tha ai së fundmi në parlament, “ne do të jemi në gjendje të garantojmë që kompanitë më të mira italiane dhe evropiane do të jenë atje. Do të ketë organe mbikëqyrëse që do të kujdesen për çdo euro të investuar në urë”.Për më tepër, ura gjigante është një ndërmarrje e rrezikshme në një zonë aktive sizmike. Ngushtica e Mesinës shtrihet përgjatë një çarje ku një tërmet me magnitudë 7.1 në vitin 1908 vrau më shumë se 100,000 njerëz dhe shkaktoi një cunami që shkatërroi zonat bregdetare si në Kalabri ashtu edhe në Siçili. Mbetet ngjarja sizmike më vdekjeprurëse e regjistruar në Evropë deri më sot.
Edhe ujërat janë të trazuara. Rrymat janë aq të forta sa që shpesh shkulin algat nga fundi dhe ndryshojnë çdo gjashtë orë.
Të parët që donin të bashkonin jugun e Italisë me Siçilinë ishin romakët, të cilët, sipas disa historianëve, kishin ndërtuar një urë me fuçi dhe varka. Diktatori Benito Mussolini ringjalli ëndrrën për të lidhur Sicilinë me kontinentin, por projekti mbeti në letër.
Kur Silvio Berlusconi u kthye në pushtet në fillim të viteve 2000, fitoi fonde nga Brukseli dhe në vitin 2009, kontrata për ndërtimin iu dha kompanisë “Ngushtica e Mesinës”.
Marrëveshja parashikonte një lidhje hekurudhore dhe rrugore midis Mesinës në Siçili dhe rajonit të Kalabrisë në kontinent.
Por planet u rrëzuan edhe një herë kur në vitin 2013, ish-kryeministri Mario Modi mbylli kompaninë e ndërtimit, dhe kështu u mbyllen edhe planet për ta ndërtuar atë.