Formulës 1 mund t’i bashkohen dy skuderi të reja. Të enjten e kaluar, u njoftua se Andretti Global ishte bashkuar me gjigantin amerikan të makinave General Motors dhe do të konkurronte si ‘Andretti Cadillac’ në F1.
“Është e dokumentuar mirë që Andretti Global ka një dëshirë për të hyrë në F1”, tha Michael Andretti, djali i kampionit të botës të vitit 1978, Mario Andretti.
“Do të doja të falënderoja FIA-n dhe Presidentin Mohammed [Ben Sulayem] për interesimin e tyre të fundit në eksplorimin e një procesi të Shprehjes së Interesit. E vlerësoj transparencën dhe vullnetin e tij për të qenë i hapur ndaj këtij procesi.’
Por Andretti nuk është i vetmi ekip i ri i mundshëm, pasi sot u zbulua se Panthera do të përpiqet të hyjë përsëri në F1 – vetëm disa vjet pasi sipërmarrja e tyre e parë dështoi.
Panthera u krijua me qëllimin për t’u bërë skuadra e Azisë dhe kishte synuar të hynte në F1 në 2021 kur rregullat dhe rregulloret e reja do të hynin në lojë, por pandemia e COVID-19 i prishi të gjitha planet.
Por njoftimi i fundit i FIA-s u ka dhënë atyre shpresa të reja për të arritur në F1, me drejtorin dhe bashkëthemeluesin e ekipit Benjamin Durand duke folur për PlanetF1 : “Ne mund të kishim hequr dorë shumë kohë më parë nga ky projekt, por ne besojmë në të. Ne ende mendojmë se tregu aziatik dhe tregu kinez janë tregjet e radhës që do të zhvillohen. Tani F1 po fokusohet shumë në SHBA, gjë që është normale sepse po rritet, por sapo të jetë ky treg, Azia dhe Afrika janë tregu tjetër i madh për F1, veçanërisht tani që Zhou [Guanyu] është në kampionat.”
As Andretti dhe as Panthera nuk ka të ngjarë të hyjnë në F1 deri në vitin 2026, kur të futen rregulloret e reja të motorit, dhe ka ende pengesa të rëndësishme me të cilat duhet të merren të dyja skuadrat.