Eksperti i ekonomisë, Panajot Soko ka publikuar një denoncim të një punonjësi të “Gjoka Construction” ku tregon se kompania i ka mbajtur 10% të rrogës së parë dhe refuzon t’ia japin pasi ka dhënë dorëheqjen dhe pret të largohet për në Angli.
Qytetari shprehet se kjo kompani “ka lidhje me politikën dhe që i falin një herë në tre muaj 20 milionë dhe 40 milionë, duke abuzuar me ndërtimin e rrugës së Arbrit”.
“Në rrugën e Arbrit, në dy tunelet e para me gjatësi 540 metra, është shembur jo për shkaqe natyrore apo gjeologjike, por për të kursyer beton, i është futur polisterol. Betoni çonte polisterol, sipër e puthiste për shkëmb, dhe tuneli u shemb. Bypass e ka bërë si bypass lufte… tunelet kanë dhe shtresa një plastike dhe një si batanije e bardhë. Në tunele kjo është venë vetëm në 12 metrat e para. Këtë e gjen prokuroria sa metra katrorë ka marrë e zhdoganuar, sa janë llogaritur për tunele dhe sa ka gjendje në magazinë”, shkruan qytetari ndër të tjera.
Soko u bën thirrje organeve ligjzbatuese të verifikojnë akuzat. Eksperti shton se kostoja financiare e deritanishme e këtij konçesioni është e jashtëzakonshme dhe kjo është e faktuar.
“Një thirrje për organet ligjzbatuese. Akuzat janë konkrete dhe minimalisht duhen verifikuar qoftë nga KLSH apo Prokuroria. Një gjë eshtë fakt, kostoja financiare e deritanishme e këtij konçesioni është e jashtëzakonshme. Shteti duhet të përgjigjet!”, shkruan Soko krahas mesazhit të qytetarit që ka bërë denoncimin.