Vazhdon seria e tenderëve abuzive të Autoritetit Rrugor Shqiptar për ndërtimin e rrugëve në Shqipëri.
Skandali është përsëritur me tenderin 1,18 miliardë lekë ose 9,7 milionë euro për rikonstruksionin e aksit 19 km të gjatë Maliq-Lozhan i Strelcë, ku fituese ka dalë kompania ‘Gjikuria’ me një ofertë sa 98,4% e fondit limit.
Konkretisht, kompania ‘Gjikuria’ ka ofruar 1.16 miliardë lekë, ndërsa skandali thellohet pasi kjo ofertë është renditur e pesta për nga çmimi.
Oferta më e mirë dhënë nga bashkimi i operatorëve kryesuar nga kompania ‘Arifaj’ ishte 1 miliardë lekë ose 8,7 milionë euro, plot 1 milion euro më e leverdishme se oferta e dhënë nga kompania ‘Gjikuria’.
Pastaj me radhë janë 3 oferta të tjera më të mira, por që janë skualifikuar nga Autoriteti rrugor shqiptar, i drejtuar nga Evis Berberi. Nga 7 oferta, ARRS-ja ka skualifikuar 5, mes tyre 3 oferta më të mira dhe 2 më të larta se oferta fituese e dhënë nga kompania ‘Gjikuria’.
Ndërkohë, në dokumentin zyrtar të shpalljes së fituesit siguruar nga ‘News 24’, nuk ka asnjë informacion se pse është skualifikuar oferta e dhënë nga një bashkim operatoresh kryesuar nga kompania ‘BE – IS’, edhe pse kjo ofertë ishte e katërta më e leverdishme, me një vlerë prej 9,4 milionë euro, rreth 250 mijë euro më e lirë se oferta e kompanisë ‘Gjikuria’. ARRSH-ja ka renditur një sërë justifikimesh për skualifikimet, por dyshimet për paracaktimin e fituesit janë të mëdha pasi janë hequr katër oferta më të mira, që është dhe kriteri bazë i shpalljes së fituesit.