Ish-banorja e “Big Brother 4”, Neda Balluku rrëfeu për eksperiencën e saj në një format të tillë dhe u shpreh se sot Big Brother-in e shikojnë më shumë si industri marketimi.
“Perceptimi i publikut nuk arrin as 30 % ta perceptojë se çfarë ndodh vërtet brenda shtëpisë së “Big Brother-it.” Aty është një luftë për mbijetesë sepse të gjithë janë në luftë me njëri-tjetrin për të arritur deri ne finale ose edhe për të fituar.
Sfida ime kryesore ishte që pas asaj eksperience duhet të kapem te gjërat e bukura që më kanë ndodhur falë atij formati”- tha Neda.
“Big Brotheri ka zbuluar që ne si popull e kemi shumë të theksuar gjuhën e urrejtjes dhe kjo, për një konkurrent të sapo dalë është presion psikologjik shumë të madh.”- shtoi ajo më tej.
Neda u shpreh se “ai format të le me pasoja të rënda psikologjike dhe njoh njerëz që kanë kaluar dhe në depression”.