E ftuar në hapsirën Intervista e Ditës në SYRI TV, Orjola Pampuri ka folur mbi vendimin për të shtyrë nisjen e vitit të ri shkollor dhe sfidat e luftës më COVID-19.
Pampuri: Me të gjitha vështirësitë për nxënësit, studentët të cilët kishin gjatë vitit të kaluar dhe gjatë fazave të para të pandemisë, duke pasur dy vite kohë që të mereshin masa dhe të vinte situata në përmirësim.
Mësimi online vendosi para vështirësive jo vetëm sistemin arsimor shqiptarë por sigurisht në të gjitha vendet e botës kishte problematika por jo në nivelin kaq primitiv. Kishte problematika viziluale për sa i përket përdorimit të mjeteve të ndryshme të komunikimit,ndryshe në auditore dhe ndryshe nëpërmjet telefonit, kompjuterit.
Ishte diçka tjetër, gjatë gjithë kësaj periudhe të cilës mund të mereshin masa për mbulimin me internet në të gjithë vendin, por nuk u arrit. Ende edhe sot që flasim unë ende si pedagoge kam probleme të komunikimin me studentët për shkak internetit.
Them mangësi primitive sepse nuk ishin këto problemet e sistemeve arsimore në vendet e tjera të evropës.
Për sa i përket shtyrjes së vitit të ri arsimor, data e shtyrjes do thoja pse në 27 shtator dhe jo në 27 tetor. Nuk kishte një argumentim të detajur për këtë.
Pasi PD nëpërmjet meje si përfaqësuese bëmë një deklaratë ku shpalosëm një sërë vështirësishë nga ky vendim shtyrje nga ana e ministrisë. Dhe kemi pasur një sërë reagimesh të prindërve dhe mësuesve, por kryesisht mësues, ku kishte të bëntë me ndërtimin e një kaosi të ri. Viti shkollor është i bazuar në disa kutikulave të caktuara, në bazë një programi të caktuar që fillon në një datë dhe mbaron në një datë.
Një fillm viti me probleme dhe mangësi të reja.