Kina është në mes të një bumi në turizmin rural ndërsa banorët e qyteteve i shpëtojnë qendrave urbane të vendit që zgjerohen me shpejtësi për t’u drejtuar drejt komuniteteve të vogla, fermave dhe pemishteve për një shije të jetës së thjeshtë.
Dhe qeveria kineze nuk mund të ishte më e kënaqur.
Kina ka një nga tregjet më të mëdha të turizmit të brendshëm në botë. Ministria e Kulturës dhe Turizmit vlerësoi se do të ketë më shumë se katër miliardë udhëtime të bëra në të gjithë Kinën në 2021, një treg me vlerë mbi 500 miliardë dollarë.
Me turizëm ndërkombëtar, të gjitha por të pamundura për shkak të vazhdimit të kufizimeve të pandemisë dhe karantinës, kërkesa për alternativa të brendshme nuk është për t’u habitur – veçanërisht pasi Kina është shtëpia e 55 vendeve të Trashëgimisë Botërore të UNESCO-s.
Por turistët kinezë nuk po shkojnë thjesht drejt historikut të vendit të tyre dhe mrekulli natyrore – disa po kërkojnë diçka pak më ndryshe.
Zhou Mingqi, themelues dhe menaxher i përgjithshëm i Shangait Tour Guide Enterprise Management Consulting, tha se njerëzit kinezë po lodheshin nga mungesa e mundësive të kohës së lirë dhe përvojave unike në qytetet e mëdha të vendit.
Kështu, në Kinë po lulëzon turizmi rural, që prej vitesh ishte lënë në harresë.