Manjati mediatik, Tyler Perry është një miliarder i sapo bërë, sipas llogaritjeve të fundit nga ‘Forbes’.
Perry, 50 vjeç, i cili deklaron se dikur ishte ‘i varfër si në ferr’ dhe i pastrehë, braktisi shkollën e mesme dhe punoi si dramaturg përpara se karriera e tij ta katapulonte atë në një yll filmi, duke u bërë afrikano-amerikani i parë që zotëronte në mënyrë të pavarur një studio prodhimi televiziv dhe filmik.
Ai e vlerëson shumë nga pasuria e tij rëndësinë e pronësisë dhe Perry ka investuar në disa prona, si dhe pronën ku ka të vendosur studiot e tij filmike dhe televizive të cilat shtrihen në një hapësirë prej 330 hektarësh, shkruan DailyMail.
“Pronësia ndryshon gjithçka”, tha ai një intervistë për ‘Forbes’.
Ai ka përdorur një pjesë të kësaj pasurie për të blerë shtëpi në Atlanta, New York, Los Angeles dhe Jackson Hole, Wyoming, si dhe dy aeroplanë.
Ndër investimet e tij ishte themelimi i ‘Tyler Perry Studios’ në Atlanta, tani vendi më prodhimtar për audiencat e njerëzve me ngjyrë. Kompania filloi për herë të parë punë në vitin 2006.
Perry pagoi 30 milionë dollarë për pronën e studios në Atlanta në vitin 2015 dhe shpenzoi 250 milionë dollarë për ndërtimin e operimit të studios atje. Ajo është e vendosur në një ish-fortesë të konfederatës dhe është zgjeruar aq shumë sa që tani është më shumë se dyfishi i madhësisë së studios gjigante të prodhimit ‘Warner Bros’.
Mbajtja e pronësisë së studios e ka bërë Perryn edhe më të pasur pasi rrit paratë që ai merr nga një produksion.
Perry zotëron 100 % të përmbajtjes që bën, që do të thotë se ai ka krijuar vetë një katalog të filmave, shfaqjeve televizive dhe shfaqjeve që vlejnë 320 milionë dollarë.
Perry gjithashtu ka 300 milionë dollarë në para dhe investime, aksione prej 60 milionë dollarësh në BET + dhe 40 milionë dollarë në shtëpi.
Historia e aktorit është një përrallë klasike për të pasur, pasi ai lindi në varfëri në New Orleans. “Më pëlqen kur njerëzit thonë se ti vjen nga ‘fillimet e përulura’”, tha ai me shaka për ‘Forbes’. “[Kjo] do të thotë se isha i varfër si në ferr”, pohon ai.
Perry tha se ai ‘nuk kishte mentor’ në rrugën e tij për në majë, dhe ka mësuar gjatë udhës, duke pësuar një edukim me një burrë abuziv, për të cilin më vonë mësoi se nuk ishte babai i tij.
“Ju duhet ta kuptoni, unë nuk kisha mentor”, tha Perry për ‘Forbes’. “Babai im nuk di asgjë për biznesin, dhe xhaxhallarët dhe nëna ime, ata nuk dinë asgjë për këtë. Unë nuk kam shkuar në shkollë biznesi. Gjithçka që kam mësuar, e kam mësuar në progres”, tha ai.
Pas braktisjes së shkollës, ai së pari punoi në Windsor Court Hotel në New Orleans, ku do të depërtonte në konferencën vjetore të Shoqatës Kombëtare të Drejtuesve të Programit Televiziv. Ai më vonë filloi të shkruante skenare ndërsa shiste makina dhe punonte si mbledhës faturash.
Hapat e tij të parë në skenë erdhën kur ai kurseu 12,000 dollarë për të marrë me qira një hapësirë të teatrit në komunitet dhe për të prodhuar shfaqjen ‘Know I’ve Been Changed’, një histori e të mbijetuarve të abuzimit të fëmijëve.
Sipas Revistës “People”, krijuesi i ‘Medea’ është shumë bujar ndaj komunitetit të Atlantës.
Në prill, ai pagoi për ushqimet e blerësve të moshuar në 44 dyqane të rrjetit ‘Kroger’ në Atlanta dhe 29 dyqane të ‘Winn Dixie’ në vendlindjen e tij, New Orleans dhe në gusht dhuroi një furgon për një Organizatë të Grave në Atlanta që siguron produkte higjienike për njerëzit që janë të pastrehë.
Perry gjithashtu ofroi të paguante për varrimin e Rayshard Brooks, si dhe për arsimimin në kolegj të katër fëmijëve të Brooks. Brooks, 27 vjeç, ishte një njeri nga Atlanta i vrarë nga një oficer policie në muajin qershor.