• Kontakt
Tuesday, November 11, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi AKTUALITET

Markimi, Air Albania dhe kapari i tretur turk

14:25 : 20/05/2020
në AKTUALITET, EKONOMI, KRYESORE, POLITIKE

Nga Klodian Tomorri

Në fushatën zgjedhore të vitit 2013, arma më e fortë e socialistëve në opozitë, ishte denoncimi i koncesioneve, sipas tyre korruptive, që kishte dhënë qeveria e Sali Berishës. Njëra nga kontratat më te anatemuara ishte ajo e markimit të karburanteve , e cila zotërohej nga kompania GFI.

Zyrtarisht GFI zoterohet nga biznesmeni Ismail Mulleti. Por Erion Brace, në atë kohe nje nga zërat më të fuqishëm të opozitës në denoncimin e skandaleve financiare apo korrupsionit në qeveri, pati akuzuar ish kryeministrin Sali Berisha se pas koncesionit te markimit ishin familjarët e tij. Sipas Braces, lidhjet e familjes kryeministrore me koncesionin do të ekspozoheshin publikisht kur socialistët të vinin në qeveri. Vete Edi Rama u zotua publikisht per anullimin e tij te shpejte, menjehere sa te merrte qeverine.

Kohët kaluan dhe socialistët erdhën në pushtet. Por teksa qytetarët, prisnin që qeveria e re të ekspozonte korrupsionin qe kishte paralajmeruar në kontratën e markimit, ndodhën çudira.

Në fillim të vitit 2014, Shoqata Hidrokarbure e ankimoi koncesionin e markimit në Gjykatën Kushtetuese. Surpriza në sallën e gjyqit ishte se Ministria e Financave dhe Avokatura e Shtetit, tashme nën kontrollin e plotë të qeverisë së Rilindjes, jo vetëm që nuk kërkuan prishjen e koncesionit, por ishin mbrojtësit më të zellshëm të tij. Me pak fjalë, qeveria e Edi Ramës po mbronte në gjykatë, koncesionin për të cilin kishte akuzuar publikisht se i përkiste familjarëve të Berishës. WTF! – sic thotë kryeministri.

Lexo edhe:

Paqja Fiskale, Kali i Trojës për uljen e taksave të kullave dhe resorteve

Aeroporti i Vlorës/ Tomorri: Asetet strategjike nuk mund t’u jepen biznesmenëve si Pacolli e Ademi

Surprizat u shtuan, kur rrugës kompania u shty të kërkonte edhe markimin e naftës bruto, që zgjeronte biznesin e koncesionit edhe me 7 milionë dollarë të tjera në vit. Në atë kohë të gjithë pyesnin të habitur se pse qeveria kishte ndryshuar kurs 180 gradë per koncesionin e markimit! Përgjigja erdhi sot nga Turqia.

Mediat turke publikuan këtë të mërkure lajmin se biznesmen i njohur turk Adnan Polat ka paditur në gjykatë, biznesmenin shqiptar Sinan Idrizi për përvetësim të 3.5 milionë dollarëve. Sipas padisë, Idrizi i ka marrë paratë Polat me premtimin se do blinin koncesionin e markimit në Shqipëri, por më pas marrëveshja ka dështuar dhe paratë janë zhdukur. Zoti Idrizi njihet si njeri i afert me qeverine aktuale duke qene madje dhe partnere ne biznesin e Air Albanias. Pra, ne vend te familjareve te Berishes, pas koncesionit te markimit dolen lidhjet e qeverise.

Shkaku i dështimit të blerjes së koncesionit duket i lidhur pikërisht me të drejtën e markimit të naftës bruto. Shqipëria prodhon 1 milionë tonë naftë bruto më vit dhe me tarifën që përfiton koncesionari i markimit, kjo sasi nafte i zgjeronte të ardhurat e koncesionit me 7 milionë dollarë të tjera në vit. Pa këto të ardhura, koncesioni nuk vlente sa çmimi i paguar nga biznesmeni turk.

Pavarësisht se kompania u përpoq fort ta merrte të drejtën e markimit të naftës bruto, sipas zërave edhe me mbështetjen e qeverisë, kjo dështoi, pasi ishte teknikisht e pamundur. Nafta bruto nuk markohet dot, për shkak të karakteristikave që ka ky produkt.

Ideatorët dhe kumbarët e marrëveshjes në Turqi, me gjasa kanë qenë zyrtarë të lartë nga qeveria e Tiranës. Marrëveshja dështoi dhe paratë u tretën në Tiranë. Por pavarësisht kësaj, padia ndaj Sinan Idrizit, hap belara të tjera për qeverinë.

Zoti Idrizi është aksioneri më i madh i kompanisë Air Albania, ku qeveria zotëron 10 për qind të aksioneve përmes Albcontrol. Edhe pse akuzat e biznesmenit turk janë të pakonfirmuara me vendim gjykate dhe zoti Idrizi gëzon të drejtën e prezumimit të pafajësisë, tani qeveria shqiptare është zyrtarisht partnere në biznes me një njeri të paditur për mashtrim financiar dhe përvetësim fondesh.

Kjo është një goditje e rëndë për imazhin e Air Albanias, që mund të ketë edhe pasoja financiare për kompaninë. Por mbi të gjitha, akuzat e biznesmenit turk e tërheqin qeverinë në një skandal të madh financiar. Flamuri mbi Air Albanian tashmë është bërë pis.

Etiketa: air albaniaKlodian Tomorri

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Paqja Fiskale, Kali i Trojës për uljen e taksave të kullave dhe resorteve

19:10 : 07/11/2025
AKTUALITET

Aeroporti i Vlorës/ Tomorri: Asetet strategjike nuk mund t’u jepen biznesmenëve si Pacolli e Ademi

22:41 : 30/10/2025
AKTUALITET

Gazetari: Rama prej 7 muajsh në dijeni për hetimin e Ballukut, i kanë thënë që të mos e rikonfirmonte

19:28 : 30/10/2025
AKTUALITET

U “shfajësua” për vrasjen e gjyqtarit/ Gazetari: Koçiu, e vetmja ministre e rendit që “s’ka punë me rendin”

20:05 : 06/10/2025
AKTUALITET

Tomorri: Hetimet ndërkombëtare flasin për përfaqësues të qeverisë shqiptare në struktura mafioze

21:37 : 30/09/2025
AKTUALITET

Arkivoli “ngec” në avionin e Air Albania për orë të tëra në temperatura të nxehta

21:22 : 26/09/2025
Para

Asnjë i prekur me Covid-19, kampionati kroat drejt rifillimit të sezonit

TË GJITHA

Kaso: Opozitës i është ngushtuar hapësira parlamentare, arena e debatit sa për formalitet

09:30 : 11/11/2025

E rëndë në Maliq/ 45-vjeçari tenton të kalojë murin, por ngel i varur në kangjella

09:22 : 11/11/2025

Veliaj jep urdhrin e parë nga qelia pasi Gjykata Kushtetuese e la në detyrë

09:21 : 11/11/2025

REL: A është BE-ja gati të pranojë anëtarë të rinj?

09:04 : 11/11/2025

New York shpallet sërish qyteti më i pasur në botë, 1 në 22 persona është milioner!

09:01 : 11/11/2025

Kombëtarja nis zyrtarisht përgatitjet për Andorrën, mungesa në stërvitjen e parë! Situata në kampin kuqezi

08:49 : 11/11/2025

Këmbimi valutor 11 nëntor/ Me sa blihen e shiten sot monedhat e huaja

08:48 : 11/11/2025



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com