• Kontakt
Thursday, June 11, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Dieta e ‘Zotit’/ Konsumoni këto ushqime dhe pije, e do jetoni shumë gjatë

20:03 : 05/08/2019
në SHENDETI

Njerëzit mund të kënaqen me birrë, verë dhe çokollatë dhe të jetojnë një jetë të gjatë. Antioksidantët që ato përmbajnë mund të ndihmojnë në reduktimin e inflamacionit që lidhet me sëmundjet vdekjeprurëse, si ato të zemrës dhe kanceri.

Kur ato shoqërohen me shumë fruta dhe perime, bëjnë të mundur që konsumatorët të kenë më pak gjasa për të vdekur para kohe se sa ata që konsumojnë mishin e kuq, pije të gazuara dhe ushqime të përpunuara.

“Dihet se frutat, perimet, çaji, kafja, vera e kuqe, birra dhe çokollata janë të pasura me antioksidantë.  Një dietë me potencial të lartë anti-inflamator mund të zvogëlojë rrezikun e vdekjes”, u shpreh autorja kryesore e studimit, profesoreshë Joanna Kaluza nga Universiteti i Varshavës.

Studiuesit analizuan 68,273 të rritur të moshave 45 deri 83 vjeç. Pjesëmarrësit plotësuan një formular ku pyeteshin se sa shpesh hanin 11 ushqime anti-inflamatore, si vaji i ullirit dhe arra, si dhe pesë ushqime inflamatore, si patate të skuqura, torta dhe biskota.

Rreth 16,088 pjesëmarrës vdiqën gjatë studimit 16-vjeçar. Nga të cilët 5,980 vdiqën për shkak të sëmundjeve të zemrës dhe 5,252 si pasojë e kancerit, ndërkohë që pjesa e mbetur vdiq për shkaqe të tjera.

Lexo edhe:

Valë migrantësh drejt Kretës, Greqia forcon masat e kontrollit në det

“Nuk është një dashuri e madhe”/ Çfarë thoshte Flori Mumajesi për Soni Malajn?

Rezultatet, të publikuara në Journal of Internal Medicine, sugjerojnë se ata që konsumuan ushqimet më anti-inflamatore, kishin gjithsej 18 për qind më pak gjasa për të vdekur gjatë 16 viteve sesa pjesëmarrësit që konsumonin më pak.

Në këtë mënyrë, një dietë anti-inflamatore ul rrezikun e vdekjes nga sëmundjet e zemrës me 20 për qind dhe prekjen nga kanceri me 13 për qind.

Lajme të lidhura

RAJONI

Valë migrantësh drejt Kretës, Greqia forcon masat e kontrollit në det

15:10 : 11/06/2026
SHOW BIZ

“Nuk është një dashuri e madhe”/ Çfarë thoshte Flori Mumajesi për Soni Malajn?

15:09 : 11/06/2026
BOTA

Lirohen nga paraburgimi drejtorët e institucioneve serbe në Kosovë

15:06 : 11/06/2026
AKTUALITET

Kostot e larta ‘zhdukin’ prodhimet vendase, bie ndjeshëm kultivimi i grurit në qarkun e Fierit

14:47 : 11/06/2026
BOTA

Dorëhiqet Sekretari i Mbrojtjes në Britaninë e Madhe

14:30 : 11/06/2026
AKTUALITET

Përplasja e narrativave Shqipëri–Iran mbi Zvërnecin

14:18 : 11/06/2026
Para

Ja momenti i frikshëm kur terroristi u qëllua për vdekje

TË GJITHA

Valë migrantësh drejt Kretës, Greqia forcon masat e kontrollit në det

15:10 : 11/06/2026

“Nuk është një dashuri e madhe”/ Çfarë thoshte Flori Mumajesi për Soni Malajn?

15:09 : 11/06/2026

Lirohen nga paraburgimi drejtorët e institucioneve serbe në Kosovë

15:06 : 11/06/2026

Kostot e larta ‘zhdukin’ prodhimet vendase, bie ndjeshëm kultivimi i grurit në qarkun e Fierit

14:47 : 11/06/2026

Dorëhiqet Sekretari i Mbrojtjes në Britaninë e Madhe

14:30 : 11/06/2026

Përplasja e narrativave Shqipëri–Iran mbi Zvërnecin

14:18 : 11/06/2026

Serbia u jep shtetësi rusëve të sanksionuar nga SHBA-ja dhe Ukraina

13:57 : 11/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

Deneme Bonusu Veren Sitelergrandpashabet kayıp bonusuromabetcasibomcasibomcratosroyalbet girişJojobet Girişgrandpashabet telegramgrandpashabet girişCratosroyalbetjojobethttps://www.letmejizz.co/tag/xnxx/GrandpashabetGrandpashabetMeritkingcasibomjojobetCasibom Güncel Girişjojobet girişjojobetjojobet girişcasibom