Dieta e Kim Kardashian pas lindjes, si u rikthye në super-formë

Nëna e 3 fëmijëve, Kim Kardashian, humbi 70 kilogramë pas shtatzënisë me fëmijën e saj të dytë.

Ajo ka zbuluar se ndoqi një dietë të personalizuar të quajtur Atkins. Në thelb kjo dietë lidhet me kontrollin e çdo ushqimi që konsumon, duke u fokusuar sidomos tek nje dietë e ulët me karbohidrate. Kjo përfundimisht ndikon tek ulja e peshës pas lindjes së fëmijëve. Duhet thënë se kjo dietë inkurajon konsumimin e yndyrës së shëndetshme dhe fibrave.

Loading...

Dieta Atkins

Dieta Atkins eshte krijuar nga Dr. Robert Atkins nga Ohio i SHBA-se. Ajo konsiston ne nje regjim te te ushqyerit ku perjashtohen karbohidratet (qe cilesohen si fajtore kryesore te formimit te mases dhjamore) dhe preferohen proteinat dhe yndyrat.

Koncepti baze eshte qe: kilet e teperta nuk jane rezultat i nje ushqimi shume te pasur, por nga nje ushqyerje jo korrekte me karbohidrate, te cilat jane burim energjish per trupin tuaj. Me eleminimin e tyre, organizmi ne menyre natyrale priret te djege masat dhjamore per te siguruar energjite e nevojshme, duke eleminuar keshtu kg e tepert qe ju shqetesojne.

Kjo do te thote te perjashtosh plotesisht karbohidratet pra : brumerat, perime te ndryshme frutat dhe embelsirat. Ne menu mund te perfshihen ushqime te pasura me proteina dhe lipide si : peshku, mishi, veza, djathi dhe sasi te kufizuara perimesh te pasura me fibra.

Para se te filloni dieten mbani shenim peshen tuaj qe te shikoni ndryshimin.

Dieta Atkins kalon neper 4-faza:

1. Faza e hyrjes

ushqime me proteinaKjo faze mund tju duket shume strikte, sepse kerkon nje vullnet si asnjehere tjeter per te mos konsumuar asnje lloj karbohidrati. Norma e lejuar e karbohidrateve eshte 20gr ne dite, qe mund te merren ne formen e sallatrave jeshile apo perimeve te tjera (3 filxhane ne dite)

Nderkohe mund te hani biftek, peshk, veze, djath, ullinj.

S’duhet te hani buke, brumera te ndryshem, fruta, perime me permbajtje amidoni, embelsira. Gjithashtu eshte me mire qe te mos hani fruta te thata apo fara gjate kesaj faze.

 2. Faza qe  vazhdon renia ne peshe

Ne kete faze lejohet rritja e konsumit te karbohidrateve me 5gr ne dite deri sa te arrini piken kritike(ku as dobesohesh as shendoshesh) dhe nese e kaloni kete pike filloni te shendosheni perseri. Ne kete faze trupi rigjeneron veten nga humbjet e fazes se pare. Edhe pse ju duket sikur nuk po bini me nga pesha ne te vertete po humbni kg dhe kur te llogarisni kilet e humbura, llogaritini per nje muaj dhe jo per nje jave.

LEXO EDHE  Mos ushqeni fëmijët me salçiçe. Ja çfarë u shkakton!

Kur veren qe nuk po bie me nga pesha, kthehuni ne hapat e pare duke e eleminuar ate shtesen prej 5gr karbohidratesh ne dite.

 3. Faza e parapergatijes per ruajtjen e peshes


fruta dhe bukeNe kete faze mund te shtoni 10gr karbohidrate ne dite qe te ngadalesoni ritmin e humbjes se peshes. Vazhdoni deri sa te arrini piken kur nuk bini me nga pesha Dhe nese e keni arritur tashme synimin tuaj, mbani kete nivel karbohidratesh per nje muaj para se te eksperimentosh shtimin e 10gr te tjere.

 

4. Faza e ruajtjes se peshes se arritur

Kjo faze zgjat ne vazhdimesi per te gjithe jeten. Ne momentin qe ju keni arritur te gjeni piken e ekuilibrit, ku as nuk shtoni as nuk humbni kg, pergjegjesia eshte qe ta ruani kete ekuiliber.

 

Po ju japim nje shembull menuje qe mund te ndiqni gjate 4-fazave te dietes :

Faza I

Mengjesi – 2 veze, 3 feta sallam ose proshute dhe 28 gr djath

Vaktet e ndermjetem (snack) – djath ose xhel dietetik i rrahur dhe artificialisht i aromatizuar ose leng luleshtrydhe

Dreka – sallate greke ose cezar, fileto pule ose peshk ton dhe kastraveca turshi

Darka – biftek te shoqeruar me sallate spinaqi ose me lulelaker ose me bishtajore

Faza II

Mengjesi – 2 veze me domate dhe 2 feta proshute

Vaktet e ndermjetem (snack) – bostan me leng limoni

Dreka – qofte me mish pule ne zgare, djath dhe sallate me laker te kuqe.

Darka – berxolle vici te gatuar ne tigan me pak vaj me piper te kuq dhe buke misri me ereza

Faza III

Mengjesi – drithera me qumesht

Vaktet e ndermjetem (snack) – 1 molle

Dreka – supe me thjerreza, proshute dhe djath

Darka – salmon me arra, pure me lulelaker dhe rukola, rrepa me xhinxhefill

Faza IV

Mengjesi – 2 feta te vogla buke, boronica ose portokall, omlete me gjize

Vaktet e ndermjetem (snack)– leng frutash ose embelsire me cokollate te shkrire

Dreka – supe me perime, sallate me fruta deti dhe jeshilleqe

Darka – mish pule te pjekur me ereza dhe limon, rizoto me kerpudha, sallate jeshile

 

Loading...
Loading...