• Kontakt
Thursday, June 11, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Kujdes me alkoolin, ja çfarë i bën trurit tuaj

18:04 : 05/04/2019
në SHENDETI

Hulumtimet e bëra më herët, kanë sugjeruar që konsumimi i matur i alkoolit mund të ketë efekte mbrojtëse kundër goditjeve në tru dhe në zemër, transmeton Gazeta Express.

Një studim i bërë së fundmi nga një grup hulumtuesish ne Kinë ka hedhur poshtë këtë teori. Dihet që konsumimi i alkoolit mund të ketë ndikim në shëndetin e njeriut në shumë mënyra, mirëpo hulumtues të ndryshëm kanë pasur teori të ndryshme në lidhje më këtë çështje.

Një studim i ri, i zhvilluar nga Universiteti i Oksfordit dhe atij i Pekinjit në Kinë tregon që pirja jo e shpeshtë e alkoolit nuk mbron organizmin nga çrregullimet kardiovaskulare, por e rrit këtë rrezik. Ky studim u publikua në revistën ‘The Lancet’, dhe është i bazuar në analizën e informacioneve të 500.000 personave në Kinë.

Hulumtuesit zgjedhën të fokusohen në studimin e informacioneve në popullsinë e Kinës sepse personat nga Azia Jugore, kanë një sindromë specifike dhe përjetojnë një eksperiencë të ‘skuqjes së fytyrës’ kur pijnë alkool. Këtë, studiuesit e shpjegojnë me faktin se kur njerëzit me këtë sindromë pijnë alkool, sistemi i organizmit të tyre është i paaftë të zbërthejë disa nga komponentët e tij, për shkak të disa çrregullimeve gjenetike.

Analizimi i informacioneve gjenetike te këto persona, ishte i nevojshëm për të studiuar efektet e alkoolit në organizmin e njeriut. Përpos këtyre informacioneve gjenetike, u analizuan edhe shprehitë e konsumimit të alkoolit.

Lexo edhe:

Rekrutonin shqiptarë për të luftuar në Siri, GJKKO jep dënimet për 13 të pandehurit /EMRAT

Sonte nis Botërori 2026/ Çfarë duhet të dini për spektaklin më të madh në historinë e futbollit

Përderisa në shumicën e popullsisë, meshkujt konsumojnë alkool 20 herë më shumë se femrat, ata rrjedhimisht janë më të rrezikuar nga këto çrregullime.

Sipas këtij studimi, pirja e alkoolit edhe pse në sasi të vogël, mund ta rrisë rrezikun e goditjeve 35% për çdo katër gota në ditë.

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Rekrutonin shqiptarë për të luftuar në Siri, GJKKO jep dënimet për 13 të pandehurit /EMRAT

15:23 : 11/06/2026
SPORT

Sonte nis Botërori 2026/ Çfarë duhet të dini për spektaklin më të madh në historinë e futbollit

15:23 : 11/06/2026
RAJONI

Valë migrantësh drejt Kretës, Greqia forcon masat e kontrollit në det

15:10 : 11/06/2026
SHOW BIZ

“Nuk është një dashuri e madhe”/ Çfarë thoshte Flori Mumajesi për Soni Malajn?

15:09 : 11/06/2026
BOTA

Lirohen nga paraburgimi drejtorët e institucioneve serbe në Kosovë

15:06 : 11/06/2026
AKTUALITET

Kostot e larta ‘zhdukin’ prodhimet vendase, bie ndjeshëm kultivimi i grurit në qarkun e Fierit

14:47 : 11/06/2026
Para

Donatori i palcës së kockave heq dorë, 6-vjeçarja me talasemi shpërthen në lot

TË GJITHA

Rekrutonin shqiptarë për të luftuar në Siri, GJKKO jep dënimet për 13 të pandehurit /EMRAT

15:23 : 11/06/2026

Sonte nis Botërori 2026/ Çfarë duhet të dini për spektaklin më të madh në historinë e futbollit

15:23 : 11/06/2026

Valë migrantësh drejt Kretës, Greqia forcon masat e kontrollit në det

15:10 : 11/06/2026

“Nuk është një dashuri e madhe”/ Çfarë thoshte Flori Mumajesi për Soni Malajn?

15:09 : 11/06/2026

Lirohen nga paraburgimi drejtorët e institucioneve serbe në Kosovë

15:06 : 11/06/2026

Kostot e larta ‘zhdukin’ prodhimet vendase, bie ndjeshëm kultivimi i grurit në qarkun e Fierit

14:47 : 11/06/2026

Dorëhiqet Sekretari i Mbrojtjes në Britaninë e Madhe

14:30 : 11/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

Deneme Bonusu Veren Sitelergrandpashabet kayıp bonusuromabetcasibomcasibomcratosroyalbet girişJojobet Girişgrandpashabet telegramgrandpashabet girişCratosroyalbetjojobethttps://www.letmejizz.co/tag/xnxx/GrandpashabetGrandpashabetMeritkingcasibomjojobetCasibom Güncel Girişjojobet girişjojobetjojobet girişcasibom