• Kontakt
Monday, June 8, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Dieta mesdhetare parandalon depresionin

23:29 : 27/09/2018
në SHENDETI

Ushqimi me një diete mesdhetare mund të ndihmojë në parandalimin e depresionit, sipas një studimi të ri.

Një dietë me bazë bimore me fruta, perime, drithra, peshk, arra dhe vaj ulliri, jo shumë mish ose bylmet, ndikon në gjendjen e humorit.

Doktoresha Camille Lasalle, që bëri studimin me kolegët e Universitetit të Londrës tha: Provat deri më tani kanë vënë në dukje idenë se ushqimet që hamë mund të ndikojnë në uljen e rrezikut të depresionit, edhe pse nuk ka ende një provë të fortë klinike .

Njerëzit e lumtur mund të kenë një mënyrë jetese më të shëndetshme pa konsumuar alkool.

Lexo edhe:

Horoskopi për ditën e hënë, 8 qershor 2026

Abdixhiku pas përfundimit të numërimit: Kemi marrë 20 mandate

Depresioni mund të shkaktojë humbje të oreksit dhe personi nuk mund të kujdeset mirë për veten

Konsumimi i ushqimeve të këqija – shumë sheqer dhe ushqime shumë të përpunuara – rrit rrezikun e depresionit. Prandaj eliminimi i këtyre ushqimeve nga dieta është e rëndësishme

Një tjetër profesor, Stephen Buckley thotë: Këshilla më  e mirë është konsumimi i një diete të shëndetshme, aktiviteti fizik i rregullt dhe pakësimi i “produkteve që ndryshojnë gjendjen e humorit, si sheqeri, kafeina dhe alkooli”

“Nëse jeni duke përjetuar depresion ose ankth, mund të jetë e vështirë të përqendroheni në shëndetin tuaj, ose mund të përdorni strategji të padëshirueshme të përballimit, si droga ose alkooli.

Gjëja e vetme qe mund të na nxjerrë nga depresioni është ushqimi i shëndetshëm dhe aktiviteti fizik të cilat mund të na çlirojnë nga mendimet dhe ankthet e këqija.

“Është e pranuar gjerësisht se ka një lidhje të fortë mes asaj që hamë dhe si ndihemi, me nivelet e sheqerit në gjak që prekin disponimin dhe energjinë tonë.

Një dietë tipike mesdhetare përfshin shumë perime, fruta, fasule, drithëra dhe produkte të drithërave, si p.sh. bukë, makarona dhe oriz ngjyrë kafe. Gjithashtu përmban sasi të moderuar peshku, mishi të bardhë dhe disa produkte të qumështit

Lajme të lidhura

HOROSKOPI

Horoskopi për ditën e hënë, 8 qershor 2026

23:01 : 07/06/2026
RAJONI

Abdixhiku pas përfundimit të numërimit: Kemi marrë 20 mandate

22:49 : 07/06/2026
AKTUALITET

Skandal në UNUM Festival/ Vajza ma*turb*het në prani të pjesëmarrësve

22:40 : 07/06/2026
AKTUALITET

Zgjedhjet në Kosovë, KQZ publikon rezultatet paraprake

22:28 : 07/06/2026
AKTUALITET

“B*thëlëpirës”, Ramës nuk i pëlqejnë komentet, reagon pas takimit në Elbasan

22:11 : 07/06/2026
BOTA

Rriten tensionet në Lindjen e Mesme, Irani lëshon raketat drejt Izraelit

21:54 : 07/06/2026
Para

Zbuloni shenjat e para të frikës nga dështimi

TË GJITHA

Horoskopi për ditën e hënë, 8 qershor 2026

23:01 : 07/06/2026

Abdixhiku pas përfundimit të numërimit: Kemi marrë 20 mandate

22:49 : 07/06/2026

Skandal në UNUM Festival/ Vajza ma*turb*het në prani të pjesëmarrësve

22:40 : 07/06/2026

Zgjedhjet në Kosovë, KQZ publikon rezultatet paraprake

22:28 : 07/06/2026

“B*thëlëpirës”, Ramës nuk i pëlqejnë komentet, reagon pas takimit në Elbasan

22:11 : 07/06/2026

Rriten tensionet në Lindjen e Mesme, Irani lëshon raketat drejt Izraelit

21:54 : 07/06/2026

Të shtëna me armë pranë kampit ku është grumbulluar Anglia, 9 të plagosur

21:37 : 07/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

deneme bonusugrandpashabet girişmatbet girişlunabetcasibombetpark girişJojobetMarsbahis GirişJojobet Girişcasibom girişGrandPashaBet Şikayetvarjojobet girişcasino siteleriCasibom GirişCasibomcasibomcasibomjojobetcasibom girişjojobet giriş