Kontrata konçensionare për Rrugën e Kombit parashikon një kohëzgjatje prej 30 vjetësh, ku për herë të parë për sistemin rrugor shqiptar, parashikohet edhe vendosja e një tarife për kalimin në rrugë nacionale, që varion nga 2.5 euro për motorët, në 22.5 euro për kamionët e rëndë (vetëm për 1 kalim).
Në kontratë parashikohet që të përjashtohen nga pagesa vetëm katër lloje automjetesh të shërbimeve të ndryshme: Policia Rrugore (jo mjetet e tjera të Policisë së Shtetit), autoambulancat, mjetet zjarrfikëse dhe ato të ushtrisë.
Referuar kontratës, sipas kategorive të ndryshme të mjeteve motorrike, janë përcaktuar edhe tarifa të ndryshme. Në kontratë vendoset që tarifën bazë 5 euro ta paguajnë autoveturat, mikrobusët dhe mjetet e vogla komerciale.
Sa gjysma e kësaj tarife, 2.5 euro, është pagesa për motorrë të ndryshëm. Më pas, “barra” e pagesës sa vjen e ngrihet: 11.25 euro, për autobusët normal; 16.25 euro, për kamionët e mesëm dhe autobusët e rëndë dhe, në fund, 22.5 euro, për kamionët më të rëndë, me katër apo më shumë akse.
Ndërkohë, koncesionari, që parashikohet të përfitojë minimalisht 8 milionë euro vitin e parë të konçesionit, deri në 14.3 miliionë euro në vitin e 30-të, ka marrë përsipër të kryejë edhe disa punime, të lëna përgjysmë në këtë rrugë: ndërtimin e një ure të dytë për makinat dhe një për këmbësorë në Kukës, ndërtimin e gjashtë mbikalimeve dhe një rrethrrotullimi, si dhe ndërhyrje për mirëmbajtje në faqet e maleve, tunel, etj.
Në rast se konçensionari nuk arrin të ardhurat e parashikuara, atëherë diferenca paguhet nga Autoriteti Kontraktor, pra nga Qeveria.
Por, kontrata konçensionare nuk ka asnjë angazhim për të dyfishuar segmentin nga Miloti në Rrëshen, çka do ta kompletonte Rrugën e Kombit me katër korsi në pjesën e saj më të madhe. Ndoshta kjo pritet të bëhet me fonde shtetërore ose me një koncesion tjetër.
Gjithashtu konçensionarit i jepet e drejta të krijojë përfitime shtesë përveç tarifës, nga vendpushimet që mund të krijohen në autostradë.