Marka luksoze franceze Louis Vuitton nuk bën kurrë ulje çmimesh, por pse?
Kur Henri Racamier, mori nën drejtim markën Louis Vuitton, ai bëri një metodologji të quajtur integrimi vertikal: Që do të thotë se LV kishte kontroll të plotë që nga prodhimi derisa mallrat t’ju shiteshin klientëve.
Racamier bëri që produktet e markës LV, të mos shiteshin në asnjë dyqan tjetër që nuk ishte i Louis. Kur Louis shiste produkte me pakicë, dyqanet vendosnin çmime më të larta dhe përfitonin shuma të mëdha parash. Recamier nuk e lejoi më këtë gjë.
Louis shet produktet vetëm në dyqanet e veta me çmime të larta. Pra, i gjithë fitimi është për ta dhe nuk kanë nevojë të shesin me pakicë. Ata mund ta kontrollojnë më lehtësisht kur një produkt nuk pëlqehet, prandaj duke pasur kontroll të plotë në prodhim, ndalojnë prodhimin e tij, por nuk e ulin asnjëherë çmimin.