• Kontakt
Sunday, June 14, 2026
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi SHENDETI

Ja sa kafe duhet të pini në ditë që mos ju dhemb koka

19:57 : 05/09/2019
në SHENDETI

Mbarëvajtja e të gjithë organizmit është çelësi i një jete të gjatë. E për ta arritur këtë një stil jetese i shëndetshëm është gjithnjë i nevojshëm. Filloni nga ushqimi, ajo çfarë konsumoni çdo ditë është më e rëndësishme nga sa mund të duket në moment. Çdo ushqim, gatim apo pije jep efektet e veta në organizëm, qofshin këto pozitive apo negative. Në këtë përfundim kanë dalë edhe mjekët në një stadium të fundit.

Si ndikon kafeina tek migrena

Migrena është një sëmundje kronike që shkakton dhimbje të vazhdueshme koke. Ajo mund të shfaqet pa pritur në çdo fazë të jetës. Megjithëse shpesh herë shkaqet nuk janë në dorën e personave që vuajnë nga kjo sëmundje, stili i jetesës mund të jetë favorizues ose jo. Ka një diskutim të gjatë dhe të njohur mbi konsumimin e kafeinës dhe dhimbjen e vazhdueshme të kokës.

Një studim i Universitetit të Harvardit, hedh dritë mbi disa të dhëna në lidhje me sëmundjen e migrenës. Ekspertët mblodhën të dhëna nga përafërsisht 100 persona, të cilëve iu duhej të shënonin sasinë e saktë të konsumimit të kafes në ditë.

Këtu u përfshinë edhe pije të tjera me përmbajtje të lartë kafeine siç janë çajrat e fortë, si çaji i zi apo pijet me gaz. Të gjithë pjesëmarrësit në studim kishin shenja të kësaj sëmundje kronike dhe dhimbje koke të vazhdueshme. Rezultatet treguan se gjatë konsumimit të këtyre ushqimeve specifike, dhimbja e kokës ndër këta persona bëhej më intensive dhe e shpeshtë.

Lexo edhe:

“Banda 3+1”, “Tradhtar kombi”, “A kena shtet apo nuk kena?”; mesazhet e qytetarëve para Kryeministrisë (FOTO)

PS-së iu largua Marjana Koçeku, protestuesi: Të vijë të këndojë “Rama jepe dorëheqjen”!

Sa është doza ditore që duhet të konsumoni

Ekspertët rekomandojnë që nëse vuani nga migrena të mos konsumoni më shumë se tre filxhanë kafe në ditë. Sasia e kafeinës është e ndryshme në pije të ndryshme, por nuk duhet të kaloni 180 mg në ditë. Nëse konsumoni tre kafe ekspres në ditë kujdesuni që të mos konsumoni pije të tjera që kanë përmbajtje kafeine. Evitoni konsumimin e kafes gjatë krizave të dhimbjes së kokës.

Pasi jo vetëm që nuk do t’jua pushojë, por do të japë pasoja edhe të nesërmen. Nëse jeni konsumues të rregullt të kafes dhe nuk hiqni dot dorë nga kjo pije sigurohuni që të qëndroni në sasitë e paracaktuara nga mjekët

Lajme të lidhura

AKTUALITET

“Banda 3+1”, “Tradhtar kombi”, “A kena shtet apo nuk kena?”; mesazhet e qytetarëve para Kryeministrisë (FOTO)

20:10 : 14/06/2026
AKTUALITET

PS-së iu largua Marjana Koçeku, protestuesi: Të vijë të këndojë “Rama jepe dorëheqjen”!

19:57 : 14/06/2026
AKTUALITET

Fillojnë largimet nga PS/ Deputetja Koçeku: Prej sot jam e pavarur

19:41 : 14/06/2026
AKTUALITET

Qytetarja durrsake para Kryeministrisë: Shtëpinë e kam ndërtuar me gjak, ky bastard po ma merr!

19:33 : 14/06/2026
AKTUALITET

“Diaspora blen ilaçet për prindërit në Shqipëri”/ Protestuesja: Ky vend është harruar nga politikanët

19:14 : 14/06/2026
AKTUALITET

“Ti ndërton kulla, ne mbajmë plagë”/ Paralel me Tiranën, shqiptarët në Mynih protestë kundër Ramës

18:58 : 14/06/2026
Para

Tërmet i fortë në Jug

TË GJITHA

“Banda 3+1”, “Tradhtar kombi”, “A kena shtet apo nuk kena?”; mesazhet e qytetarëve para Kryeministrisë (FOTO)

20:10 : 14/06/2026

PS-së iu largua Marjana Koçeku, protestuesi: Të vijë të këndojë “Rama jepe dorëheqjen”!

19:57 : 14/06/2026

Fillojnë largimet nga PS/ Deputetja Koçeku: Prej sot jam e pavarur

19:41 : 14/06/2026

Qytetarja durrsake para Kryeministrisë: Shtëpinë e kam ndërtuar me gjak, ky bastard po ma merr!

19:33 : 14/06/2026

“Diaspora blen ilaçet për prindërit në Shqipëri”/ Protestuesja: Ky vend është harruar nga politikanët

19:14 : 14/06/2026

“Ti ndërton kulla, ne mbajmë plagë”/ Paralel me Tiranën, shqiptarët në Mynih protestë kundër Ramës

18:58 : 14/06/2026

Mijëra qytetarë në shesh kundër qeverisë, nis marshimi drejt Kryeministrisë

18:45 : 14/06/2026



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Botërori 2026
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2026 Boldnews Dev By Techzero1.com

casino siteleriDeneme Bonusu Veren Sitelermatbetjojobetjojobetcratosroyalbet girişbetparkbetpark girişbetpark girişGrandpashabet destekgrandpashabet girişGrandpashabetjojobethttps://www.letmejizz.co/tag/xnxx/GrandpashabetGrandpashabetGrandpashabetjojobetcasibomgrandpashabetholiganbetgrandpashabet