LFP (Liga Franceze e Futbollit) dhe McDonald’s kanë arritur një marrëveshje për një partneritet strategjik sipas të cilit McDonald’s do të bëhet partneri kryesor i Ligue 1, nga 1 korriku 2024, për tre sezonet e ardhshme.
Ja ku është njoftimi për shtyp: “Restauratori i parë francez, i pranishëm në më shumë se 1150 qytete, me dy milionë vakte në ditë. Ky partneritet vulos takimin mes dy institucioneve të njohura, të ngulitura fort në jetën e përditshme dhe imagjinatën kolektive të francezëve.
Me këtë marrëveshje të re, LFP po vazhdon ambicien e saj për të zhvilluar markën Ligue 1. Nëpërmjet rrjetit të saj kombëtar prej 1,560 restorantesh, McDonald’s do ta sjellë Ligue 1 edhe më afër tifozëve në të gjithë vendin.
La Ligue de Football Professionnel et @McDonaldsFrance sont heureux d’annoncer la signature d’un partenariat stratégique aux termes duquel McDonald’s deviendra le partenaire titre de la Ligue 1, à compter du 1ᵉʳ juillet 2024, pour les trois prochaines saisons.
Communiqué ➡… pic.twitter.com/TBlscWfVU2
— Ligue de Football Professionnel (@LFPfr) March 21, 2024
Për më tepër, falë dimensionit ndërkombëtar të sponsorit të saj kryesor, Ligue 1 do të përfitojë nga nxitësit e mëtejshëm të rritjes jashtë kufijve të saj.
Me këtë partneritet të ri, McDonald’s nënvizon angazhimin e thellë të bërë nga të gjitha filialet e tij për të mundësuar zhvillimin e klubeve sportive amatore.
Në të gjithë vendin, më shumë se 400 skuadra futbolli përfitojnë nga mbështetja e një restoranti McDonald’s për të mbështetur ekipet e të rinjve, amatore, femrash dhe profesionale”.