Shërbimi cloud i Microsoft-it është goditur nga një tjetër ndërprerje, disa javë pas një dështimi të TI-së në shërbimet e kompanisë në gjithë botën.
Në një postim në X, Cambridge Water tha se disa nga shërbimet e saj nuk funksionuan këtë pasdite.
“Për shkak të problemeve në mbarë botën me Microsoft Azure, një problem me faqen tonë të internetit po prek disa shërbime, duke përfshirë MyAccount dhe PayNow,” tha kompania.
Microsoft tha se po heton raportet e problemeve të përdoruesve, duke thënë: “Ne po hetojmë raportet e problemeve që lidhen me shërbimet e Microsoft globalisht.
Kompania më pas njoftoi se kishte zbatuar një rregullim që dukej se po zgjidhte problemin, duke thënë se kishte “përmirësim në disponueshmërinë e shërbimit” dhe se “po vazhdonte të monitoronte për të siguruar rikuperimin e plotë”.
Megjithatë, faqja e internetit e statusit të shërbimit shfaqi ende probleme globale.
Mijëra probleme u raportuan nga përdoruesit në DownDetector, një faqe interneti që monitoron problemet me shërbimet e IT.
Incidenti vjen më pak se dy javë pasi një ndërprerje e madhe e TI-së goditi infrastrukturën globale, duke përfshirë transportin dhe shërbimet e kujdesit shëndetësor jashtë linje, sepse një përditësim i gabuar i softuerit nga firma e sigurisë kibernetike CrowdStrike preku pajisjet Microsoft.