Valët e të nxehtit kanë valëzuar këtë verë, duke çuar në një rritje të sëmundjeve dhe vdekjeve të lidhura me nxehtësinë në shumë vende të botës.
Edhe nëse nuk sëmureni në një valë të nxehti, ka prova të qarta që valët e të nxehtit na prekin të gjithëve. Përveçse çon në sëmundje dhe vdekje, hulumtimet tregojnë se nxehtësia ekstreme ndikon në aftësinë tonë për të menduar dhe arsyetuar.
Një përmbledhje sistematike hedh një vështrim të plotë se si faktorët mjedisorë – duke përfshirë nxehtësinë, të ftohtin, lartësinë e madhe dhe të qenit nën nivelin e detit – ndikojnë në njohjen e anëtarëve të ushtrisë amerikane. Rishikimi përfshiu 31 studime të stresit të nxehtësisë.
Studiuesit zbuluan se stresi i nxehtësisë ndikoi në performancën njohëse, veçanërisht në temperatura më të larta, gjatë ekspozimeve më të gjata dhe gjatë detyrave më komplekse njohëse. Kjo ishte e vërtetë kur stresi i nxehtësisë kombinohej me një faktor tjetër, siç është aktiviteti fizik.
Pjesëmarrësit performuan më keq në detyrat që kërkonin saktësi dhe bënin më shumë gabime në detyrat e komunikimit në kushte më të ngrohta. Për shembull, në një studim stresi i nxehtësisë bëri që pilotët e helikopterëve të devijojnë më shpesh nga shtigjet e tyre të fluturimit, duke rritur mundësinë e një aksidenti ose incidenti për shkak të gabimit të pilotit.
Një rishikim i dytë sistematik arriti të njëjtin përfundim: stresi i nxehtësisë ndikon ndjeshëm në aftësinë e njerëzve për të përfunduar detyra komplekse njohëse. Ky rishikim zbuloi se kur pjesëmarrësit ndiheshin më të nxehtë, më pak të rehatshëm dhe më të irrituar për shkak të ekspozimit të nxehtësisë, ata performuan më keq në detyrat komplekse njohëse. Kjo sugjeron se përgjigja individuale e secilit person ndaj ekspozimit ndaj nxehtësisë është një faktor i rëndësishëm për t’u marrë parasysh.
Ky rishikim zbuloi gjithashtu se ndërhyrjet ftohëse, të tilla si paketat ftohëse të vendosura në lëkurë dhe suplementet ushqimore për të rritur njohjen, ndihmuan në zbutjen e disa ndryshimeve njohëse të përjetuara gjatë nxehtësisë.
Studiues të tjerë po përpiqen të përcaktojnë sasinë se si ekspozimi i nxehtësisë ndikon në të mësuarit tek të rinjtë. Një studim i madh, gjatësor kombinon të dhëna të standardizuara të arritjeve për 58 vende dhe 12,000 rrethe shkollore të SHBA-së me informacion të detajuar të motit dhe kalendarit akademik për të përcaktuar ndikimin e nxehtësisë në performancën akademike. Studimi tregon qartë se studentët mësuan më pak kur ndiqnin shkollën gjatë periudhave të motit të nxehtë.
Për analizën e tij të parë, studimi përdori të dhëna nga një test i krijuar për të matur të mësuarit formal në matematikë, shkencë dhe lexim midis 15-vjeçarëve nga 58 vende të zhvilluara dhe në zhvillim. Nxënësit që përjetuan temperatura më të nxehta në vitin shkollor që çoi në provim shënuan më keq në krahasim me bashkëmoshatarët e tyre në të njëjtin qark që ndoqën shkollën gjatë periudhave më të freskëta.
Një analizë e dytë e ngjashme shikoi rezultatet e testimit të standardizuara të 12,000 studentëve amerikanë gjatë disa viteve. Studiuesit zbuluan se nxënësit shënuan më keq gjatë viteve të nxehta të shkollës në krahasim me bashkëmoshatarët e tyre në të njëjtin distrikt shkollor gjatë viteve më të ftohta të shkollës. Kjo analizë zbuloi gjithashtu se nxehtësia kishte një efekt më të madh te nxënësit më të rinj dhe te pakicat racore ose etnike në distriktet shkollore me të ardhura më të ulëta. Kjo mund të jetë për shkak se ata kanë më pak burime për t’u përshtatur me temperaturat më të nxehta.
Mesazhi i marrë në shtëpi: Ka prova të qarta që ekspozimi ndaj nxehtësisë ndikon në performancën njohëse te të rriturit dhe të rinjtë – një çështje që do të prekë një numër në rritje njerëzish ndërsa klima e tokës ngrohet.