E Premtja e Zezë përfaqëson një traditë amerikane që tanimë ka hyrë gjithnjë e më thellë në kulturën tonë. Origjina e saj daton në vitin 1924, kur dyqani i Macy’s krijoi atë që do të bëhej takimi i vitit. Qëllimi ishte të fillonte blerjet e festave, dhe për ta bërë këtë, qendra tregtare nisi një seri zbritjesh stratosferike dhe të ardhura të faturuara që nuk ishin parë më parë.
Nga ai 1924 i largët kaluan disa vite dhe vetëm në vitet ’60 ngjarja filloi të kishte një zhurmë të caktuar. Ajo arriti kulmin në vitet 1980, një kohë kur e Premtja e Zezë arriti në çdo cep të largët të Mbretërisë së Bashkuar dhe në të gjithë Evropën deri në Azi dhe Japoni.
Në realitet ka shumë hipoteza për origjinën e saj! Ideja e cila përqafohet më shumë është ajo sipas së cilës emërtimi rrjedh nga fakti se në regjistrat kontabël është përdorur bojë e zezë për të shënuar me të kuqe shitjet e bëra dhe llogaritë e humbjeve; prandaj, e zeza do të ishte emblema e bilancit pozitiv.
Si të “mbijetoni” të Premten e Zezë?
Në ditët e mëparshme, ne bëjmë një listë të gjërave që kemi dashur të blejmë prej kohësh , ndoshta duke shtuar edhe ato që do të kishim dashur t’i blinim në orët e fundit, në këtë pikë është e nevojshme të lini të kalojnë të paktën 24 orë, të kthehemi në listë dhe të kryqëzojmë atë që nuk na tërheq më.
Në ditët para të premtes së zezë, ne mund të mendojmë gjithashtu të peshkojmë disa të eliminuara dhe ta ndërrojmë atë me diçka që dukej se dëshironim më shumë. Së fundi, le të sigurohemi që të arrijmë në momentin fatal vetëm me atë që na nevojitet vërtet!
Rezervoni, por vetëm me produkte që jemi të sigurt se do t’i përdorim gjatë gjithë vitit.
Truku i tretë, më i rëndësishmi! le të pyesim veten: nëse do të ishte me çmim të plotë, a do ta blija? Le të përpiqemi të mendojmë për atë ipad-in e bukur që kemi pasur gjithmonë, duke bindur veten se është po aq i nevojshëm sa buka, apo ajo çanta e bukur. Epo, a janë vërtet ato sende kaq të nevojshme? A jemi vërtet kaq të bindur për këtë që blejmë me çmimin e plotë?/Psikologjia