Fitorja e një çmimi “Grammy” jep një avantazh në sallën e këshillit, thotë CEO i Akademisë së Regjistrimit, Harvey Mason Jr.
“Kjo ndikon në aftësinë tuaj për të tërhequr vëmendjen, duke ju siguruar marrëveshje më të mira, kontrata më të mira,” tha ai për Billboard në fillim të këtij viti.
Një studim i ri tregon se fituesit e Grammy kanë më shumë gjasa të provojnë tinguj të rinj dhe të bëjnë risi stilistike në albumin e tyre të ardhshëm.
“Për shembull merrni U2, i cili fitoi albumin e vitit për Joshua Tree [në vitin 1988]. Albumi tjetër i tyre kryesor ishte Achtung Baby, i cili kishte elementë kërcimi dhe Krautrock.
“Kështu që ju filloni të shihni se fitimi i një Grammy ka pasoja të prekshme si për artistët ashtu edhe për audiencën e tyre.”
Artistët që janë nominuar për një çmim, por nuk fitojnë, shkojnë në drejtim të kundërt, duke bërë albume që janë më pak unike, me një tingull që është më afër muzikës ekzistuese në të njëjtin zhanër.
“Sistemi i çmimeve me sa duket ushtron një ndikim drithërues në diferencimin artistik,” sugjeron studimi, “edhe pse qëllimet e sponsorëve të çmimeve janë shpesh të kundërta”.