“Nëse ju dhimbset jeta dhe kuleta, qëndroni larg agjencive Plazh..com, Aths Travel dhe Kalemi”. Ky është paralajmërimi që bën një qytetare, i shpërndarë në rrjetet sociale nga gazetarja Fatjona Mejdini.
Në një postim në FB, kjo e fundit shkruan:
Mesazh sensibilizues nga nje qytetare qe kthehej, pas nje udhetimi me krocere nga Athina ne Tirane:
Nese ju dhimbset jeta dhe kuleta ju lutem qendrojini larg agjensive Plazh..com, Aths Travel dhe Kalemi. E shikojne klientin si makine parash dhe stafin si skllav. Makina erdhi ne Athine me 4 ore e gjysem vonese dhe nuk ishte autobus sic na ishte premtuar por furgon i vjeter me kapacitet 19 veta nderkohe qe pasagjere ishim 20. Vend per valixhet kishte vetem 10 keshtu qe 10 te tjerat ndenjen mes nesh ne furgon. E keshtu do te udhetonim deri ne Tirane. Pas kontakteve te shumta me agjensine me ne fund pas me shume se 1 ore udhetim, vendosen te zbresin 4 pasagjere e ti dergojne me taksi – mesa kuptuam keta ishin miq me pronarin por pak rendesi ka kjo. Kerkuam demshperblim financiar per kete mungese korrektesie nga ana e agjensise por kjo u mohua me justifikimin se tashme duhet te ndihemi komode ne furgon.
Kemi parasysh qe udhetimi zgjat me shume se 10 ore deri ne Tirane. Nderkohe dy shoferet kishin me shume se 24 ore qe udhetonin, pa gjume e pa pushim, duke vene ne rrezik jeten e tyre dhe tonen. Masat anti-covid natyrisht as qe llogariteshin.
Sherbimi i mire ndaj klientit qe ka bere pagese per te pushuar nuk eshte lluks por minimumi per nje biznes. Nese kjo nuk ndodh, ajo qe mbetet per te bere eshte bojkot.