Unioni i Kontrollorëve të Trafikut Ajror ka reaguar sërish për situatën e paprecedentë të ndodhur se fundmi në aeroportin e Rinasit, ku për shkak të bojkotit të kontrollorëve të “AlbControl” u pezulluan për dy ditë të gjitha fluturimet.
Sipas reagimit të këtij Unioni, Shqipëria është një shembull ku Qeveria terrorizon qytetarët. Unioni shprehet se pasi Albcontrol injoroi të drejtat e punëtorëve, qeveria po godet tani Kontrolluesit e Trafikut Ajror.
Në reagimin e Unionit ngrihet shqetësimi i pushimit nga puna të disa prej kontrollorëve si dhe mbajtja e tyre në polici.
ATCEUC i bën thirrje çdo institucioni të BE-së të vëzhgojë nga afër se çfarë po ndodh në Shqipëri.
Ky Union më tej shkruan se kontrollorë të huaj që nuk janë licensuar mund të marrin në dorë punën. Për këtë arsye, ATCEUC rekomandon pilotët që të kenë shumë kujdes kur vendosin të fluturojnë përmes hapësirës ajrore shqiptare.
Reagimi i plotë:
Nëse ndonjëherë keni dashur të dini se si një qeveri mund të terrorizojë qytetarët e saj, shikojeni Shqipërinë.
Pasi Albcontrol injoroi të drejtat e punëtorëve, qeveria po godet tani me Kontrolluesit e Trafikut Ajror.
Javën e kaluar, pesë Kontrollues të Trafikut Ajror deklaruan paaftësinë e tyre provizore, në përputhje me Programin Kombëtar të Kompetencës së Shqipërisë dhe BE Rregullorja 2015/340.
Ata kontrollues të trafikut ajror u pushuan menjëherë nga puna pa ndonjë arsye të vlefshme të deklaruar.
Tre nga ata kontrollues të trafikut ajror ishin në paraburgim policor për më shumë se 48 orë para se të shihni një gjykatës. Ky gjyqtar vendosi sot që kontrollorja grua do të qëndrojë në arrest shtëpie dhe kontrollorët meshkuj do të qëndrojnë në burg pa asnjë afat kohor.
Ata i kryen detyrat e tyre sipas një Rregulloreje të BE dhe duket se janë burgosur për këtë. A është krim në Shqipëri të ndjekësh rregulloren e BE?
Kontrolluesit e Trafikut Ajror në Shqipëri janë të ndaluar të flasin me çdo media nën kërcënimin e humbjes së punës.
ATCEUC i bën thirrje çdo institucioni të BE-së të vëzhgojë nga afër se çfarë po ndodh në Shqipëri
Një sjellje e tillë skualifikon çdo vend për t’u bërë anëtar i Bashkimit Evropian, një Komunitet ku ne përqafojmë të drejtat e njeriut, ku kemi një shtyllë të të drejtave sociale.
ATCEUC i bën thirrje komunitetit të aviacionit të vëzhgojë nga afër se çfarë po ndodh në Shqipëri.
Kontrolluesit e trafikut ajror nën një stres të madh nga frika për lirinë e tyre dhe për jetesën e familjeve të tyre nuk mund të ishin të aftë për të bërë punën e tyre.
Kontrolluesit e trafikut ajror nga vendet e huaja pa trajnim në sektorë, në procedura dhe pa vlerësime të vlefshme nuk janë të përshtatshëm për të bërë punën.
“Siguria së pari” duket se nuk është qëllimi i Aviacionit në Shqipëri në këtë kohë.
ATCEUC po i bën thirrje CANSO që të rivlerësojë nëse vërtet duan të kenë
Albcontrol si një anëtar, kur Albcontrol po vulos kaq qartë Toolbox-in për Dialog të Suksesshëm Social në Menaxhimin e Trafikut Ajror në çizme.
U desh një përpjekje e madhe nga CANSO, ETF dhe ATCEUC për të gjetur këtë marrëveshje dhe u mirëprit shumë nga të gjitha institucionet evropiane.
Siç ka paralajmëruar tashmë IFATCA këtë javë, ATCEUC kujton Airlines se fluturimi mbi territorin shqiptar paraqet një rrezik të shtuar për shkak të konfliktit midis qeverisë dhe stafit vendas, si dhe faktit që personeli i huaj i pa miratuar siç duhet mund të punojë në Tiranë tani.
Rregullorja Evropiane për licencimin ishte krijuar për të mbrojtur sigurinë e publikut fluturues dhe qytetarëve evropianë në tokë.
Nuk ka asnjë rregull për të marrë një licencë të vlefshme me vlerësime të vlefshme për hapësirën ajrore që duhet të funksionojë një Kontrollues i Trafikut Ajror.
Për këtë arsye, ATCEUC rekomandon pilotët që të kenë shumë kujdes kur vendosin të fluturojnë përmes hapësirës ajrore shqiptare.