Drejtori i kompanisë së sigurisë, Panajotis Fistedis, pikërisht dje nuk ndodhej në Shqipëri, por në Qipro. Shumica e kamerave të sigurisë nuk kanë funksionuar, ndërkohë që vetëm 1 vit më parë, është faturuar 1 milion euro investim për kamerat e sigurisë nga kompania.
ICTS, kompania që merret me sigurinë e aeroportit, është nën akuzë pas grabitjes të së martës.
Burime për Dosja.al konfirmojnë se shumica e kamerave të sigurisë nuk kanë funksionuar, ndërkohë që vetëm 1 vit më parë, është faturuar 1 milion euro investim për kamerat e sigurisë nga kompania.
A është kjo një rastësi?
Kur nuk punojnë kamerat, makina e patrullës së vendqëndrimit të avionëve duhet të rrijë gjithmonë në perimetrin e sigurisë së lartë, pra në pistën ku nisen avionët, pikërisht aty ky u bë grabitja.
Asnjë makinë sigurie nuk kishte. Tek porta e zjarrfikseve nga hynë grabitësit duhet të kishte siguri maksimale pasi është porta më e afërt me vendqëndimin e avionëve.
Asnjë nga këto masa nuk ishte marrë.
A është kjo rastësi?
Drejtori i kompanisë së sigurisë, Panajotis Fistedis, pikërisht dje nuk ndodhej në Shqipëri, por në Qipro. Ndërkohë që largimet e tij nga detyra duhet të shoqërohen me një protokoll të veçantë.
Ai është pikërisht personi që ka firmosur kontratën me Aeroportin për sigurinë.
A është kjo një rastësi?
ICTS është një kompani që ka disa klientë ne Shqipëri. Si mund ta shihni edhe nga faqja zyrtare e vetë kompanisë, mes klientëve është Aeroporti i Tiranës, Austrian Airlines dhe Tirana Bank.
Të tre këto subjekte të përfshira në grabitje, të treja ruhen nga e njëjta kompani.
A është kjo rastësi?
Klientët nuk mbarojnë këtu, aty ka klientë si Banka e Shqipërisë dhe Autoriteti portual i Durrësit. A kanë më siguri këto dy institucione pas kësaj që ndodhi. Si shpjegohet që ICTS vazhdon kontratat e shtrenjta edhe pas këtyre incidenteve?
/Dosja.al/