Institucionet shtetërore janë kthyer në ambjentet më të rëndomta. Në rrjetet sociale janë rikthyer denoncimet ku vihet në pah vulgaritetet dhe komunikimet aspak profesionale të punonjësve.
Një rast i ngjashëm ka ndodhur tek një nga degët e Postës Shqiptare, tek zona e njohur si ‘Treni’’. Ka qenë pikërisht një qytetare e cila e indinjuar dhe e prekur nga mënyra se si jo vetëm që nuk iu shërbye por edhe u keqtrajtua verbalisht në sportelet e postës, vendosi të bëntë një denoncim public në rrjetet sociale.
Mesazhi
“Pershendetje jeta osh qejf! Kam per te shprehur nje shqetesim shume te madhe per posten shqiptare te stacioni trenit. Atje behet nje radhe e madhe dhe normalisht presim,por sherbimi eshte skandaloz. Sot ne daten 11 mars 2019 prisja nje porosi nga jasht dhe kam pare nje kaos te vertet. Ishte nje goc rreth te 30-tave, sporteli 6 ose 7qe vetem bertiste dhe cirrej me cdo klient. Sikur mos te mjaftonte kjo filloj te debatonte me nje kolegen e vet dhe harroj te merej me ne. Noramlisht une si nje njeri I tregova se duhet te sillej pak me qet, per shkak te pozicionit te punes. Sjellja ishte skandaloze. Dhe ka mar nje mori ofendimesh. Nuk eshte hera e pare qe e shikoj duke debatuar dhe u zen me cdo njeri qe shkon te sporteli saj. Une jam JONIDA vajza qe punonjsja e shtetit i hodhi leket nga fytyra”