“Airline Geeks”, që publikon lajmet e fundit nga industria e linjave ajrore, ka shpërndarë një shkrim që i kushtohet linjës më të re ajrore në Shqipëri. Sipas shkrimit, shtrohet pyetja nëse Air Albania do të jetë dështimi i radhës apo mund të ketë sukses në mbajtjen e një prezence të vërtetë dhe substanciale në skenën ndërkombëtare të aviacionit.
Një tjetër element që hidhet për diskutim në shkrimin e publikuar lidhet edhe me pronësinë e linjës ajrore, që sipas opinionit publik kombëtar dhe ndërkombëtar mbetet ende e paqartë.
Shkrimi i AirlineGeeks:
Të premten, më 14 shtator, Air Albania ndërmori hapat e parë drejt hyrjes në shërbimin e rregullt me inagurimin e avionit të parë, një Airbus A319. Linja ajrore, e cila do të operojë jashtë kryeqytetit shqiptar, nga Aeroporti Ndërkombëtar i Tiranës “Nënë Tereza”, fillimisht do të operojë në Turqi, përpara se të shtojë fluturimet në Romë, Milano dhe Londër.
Aviacioni shqiptar ka një histori mjaft të shkurtër, por të gjallë me vetëm një linjë ajrore vendase, Albawings, aktualisht e vendosur brenda kufijve të saj. Sidoqoftë, nëse nuk jetoni në Izrael ose Itali, të vetmet vende të huaja që i shërbejnë, është shumë e vështirë që ju të keni parë ndonjë nga dy avionët e flotës së saj.
Interesante, avioni i dytë në flotën e tij u dorëzua nga kryetari i Iron Maiden dhe piloti Bruce Dickinson. Aeroplani quhet Sir Norman Wisdom, një aktor dhe komedian anglez, i cili, në mënyrë të pashpjegueshme, ishte një yll i madh në Shqipërinë e kohës komuniste.
Gjithsej, Shqipëria ka pasur pesë linja ajrore që kanë ardhur dhe ikur që nga fillimi i viteve 1990, të cilat kanë dështuar si pasojë e një kombinimi të udhëheqjes së dobët dhe mungesës së mbështetjes qeveritare. Pyetja që ngrihet është nëse Air Albania do të jetë dështimi i radhës apo mund të ketë sukses në mbajtjen e një prezence të vërtetë dhe substanciale në skenën ndërkombëtare të aviacionit.
Pyetja më e rëndësishme lidhet me pronarësinë e linjës ajrore. Air Albania u themelua në maj të këtij viti nga një marrëveshje qeveritare shqiptaro-turke, me Turkish Airlines që zotëron 49% të aksioneve. Pjesa e mbetur është në pronësi të një kombinimi të qeverisë shqiptare dhe një kompanie private të quajtur “MDN Investment”, megjithëse nuk është bërë publike se si është ndarë pjesa shqiptare e aksioneve.
Gjithçka mbetet shumë e paqartë.
Sipas njoftimit të mediave shqiptare, nuk ka dokumentacion zyrtar, qoftë analiza apo ndonjë lloj tjetër dokumenti lidhur me projektin. Një pagesë prej 100 mijë euro është siguruar nga një bamirës misterioz i quajtur Sinan Idrizi, i cili nuk ka aktivitet të njohur në Shqipëri dhe nuk ka pretenduar të ketë ndonjë biznes kudo tjetër në botë. Nga informacionet në dispozicion, duket se ai ishte i pranishëm në të gjitha takimet e Ramës dhe Erdoganit.
Tani për tani, një gjë është e qartë: Air Albania ka avionin e saj të parë dhe do të fillojë shërbimin e rregullt në kryeqytetin turk, Stamboll. Është njoftuar nga aksionarët se dy Airbus A320 do t’i shtohen flotës në të ardhmen e afërt, edhe pse nuk janë përmendur data specifike.