Madonna ka mbushur 60 vjeç këtë të enjte të 16 gushtit. Për të festuar, ne po hedhim një vështrim prapa në 35 vitet e saj në industri, shkruan BBC.
Që nga albumi debutues i Madonnës, i cili goditi hit paradat në vitin 1983, ajo u shfaq në 10 turne koncertesh dhe shiti më shumë se 300 milionë kopje.
Kjo e ka bërë që Madonna të fitojë një vend në Rekordet Botërore të Guinnessit si artisti më i shitur për gjininë femërore të të gjitha kohërave.
Çfarë tjetër mund të na thonë numrat për Mbretëreshën e Popit?
1) Ajo kishte më shumë albume në Britani të Madhe se çdo artist tjetër femër
Dymbëdhjetë albume të Madonnës kanë arritur vendin e parë. Vetëm Beatles dhe Elvis Presley mund të mburren më shumë.
Albumi me përzgjedhjen e hiteve më të mira që mbante titullin ‘The Immaculate Collection’ kaloi 338 javë në klasifikime pas daljes së tij në 1990 – duke përfshirë qëndrimin për më shumë se dy muaj në vend të parë.
2) Këto janë këngët më të preferuara të njerëzve:
Nëse ‘Like a Virgin’ është kënga juaj e preferuar nga Madonna, bashkohuni me turmën: Të dhënat e ‘Spotify’ e rendit këtë hit ‘klasik’ të saj, publikuar në 1984 si këngën e saj më popullore.
Në fakt, vetëm një këngë nga pesë më të pëlqyerat nuk është nga vitet ’80.
Bëhet fjalë për ‘Hung Up’ që i përket vitit 2005.
1. Like a Virgin
2. Hung Up
3. Holiday
4. La isla bonita
5. Like a Prayer
3) Ajo ka pasur më shumë këngë në top 5-she se çdo artist tjetër femër
Madonna kishte 46 hite kanë qenë në pesë këngët më të mira në Listat e Mbretërisë së Bashuar. Vetëm Elvis ka pasur më shumë.
Renditja e hiteve të fundit përfshin tri dekada, nga ‘Like A Virgin’ në 1984 në ‘Celebration’ në 2009.
4) Performanca e saj e Super Bowl ishte një rekord
Natyrisht, Google nuk ishte rreth e rrotull për të na treguar se për çfarë njerëzit ishin kuriozë rreth viteve 1980.
Por që nga viti 2010, kërkimet botërore për Madonna arritën pikën më të lartë në mars 2012, kur ajo ishte aktorja e parë femër e Super Bowl pasi Janet Jackson kishte “mospërshtatje të veshjeve” në 2004.
Në vitin 2012, Madonna vendosi një rekord për audiencën më të lartë të shfaqjes në gjysmëfinalen e Super Bowl, e cila zgjati deri në vitin 2015 kur u zëvendësua nga Katy Perry dhe ‘Left Shark’.
5) ‘Spotify’ nuk e dëgjon Madonën ashtu siç bëjmë ne
Shumica e shërbimeve të transmetimit u japin këngëve një vlerë numerike për të përcaktuar nëse është një këngë “e lumtur” ose “e trishtuar”, bazuar në çelësin, kohën dhe faktorët e tjerë.
Ato masin vetëm tingujt e muzikës dhe injoron përmbajtjen e tekstit, por përdor këtë informacion për të na rekomanduar auto muzikën e re.
Pra, duke parë se si kompjuterët e Spotify “dëgjojnë” punën e saj, ata do ta klasifikonin atë si këngë që bëhej gjithnjë e më e trishtuar me kalimin e kohës, me këngë më të ngadalshme dhe më shumë çelësa të vegjël duke u përdorur.
Është e qartë se kjo është larg historisë së tërë: makinat nuk mund të kuptojnë fjalët dhe të “ndiejnë” këngët në mënyrën që ne bëjmë.
Disa nga veprat më të thella dhe më emocionale të Madonës janë në të vërtetë në albumet e saj të hershme, pavarësisht nga ato shënime që duken më të “lumtura” në përgjithësi.
Kënga e trishtueshme e vërtetë nga viti 1986 renditet në mesin e këngëve “të lumtura”, pavarësisht këngëve që mbulojnë shtatzëninë adoleshente, mashtrimin dhe largimin e prindërve.
Dhe ndërsa ‘MDNA’ e vitit 2012 dhe ‘Rebel Heart’ e vitit 2015 tingëllojnë “më të zymta” në një kompjuter, këngë si “Give Me All Your Luvin” dhe “Girl Gone Wild” çdo gjë tjetër përveçse të trishtuara.
Pra, shërbimet e transmetimit kanë një mënyrë për të shkuar përpara se të mund të na zbulojnë më shumë për një këngë sesa vetëm zërin e saj.