• Kontakt
Friday, November 7, 2025
BoldNews.al

Nuk ka rezultat
View All Result
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025
BoldNews.al
Fillimi KRYESORE

Nga janari i 2017 nëse s`paguani lekët për pallatin, administratori ju hedh në gjyq! Ja rastet kur gjobiteni

17:51 : 11/12/2016
në KRYESORE, SOCIALE

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Lexo edhe:

Nga dashuria në ferrin e përndjekjes, rrahur e shantazhuar! Historia e frikshme e Aldës

Horoskopi për ditën e shtunë, 8 nëntor 2025

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Në 2017 të gjitha pallatet në kryeqytet do të kenë një administrator. 70 koordinatorët e zgjedhur nga Bashkia e Tiranës kanë nisur punën në terren, duke njohur kryeqytetasit me funksionet që do të ketë administratori i përzgjedhur prej tyre.

Pas trajnimit nga bashkia, administratori, do të ketë fuqinë edhe të gjobis ata banorë që nuk zbatojnë rregullat në komunitet.

E thëne më thjeshtë gjoba do të aplikohen në rastet e ndotjes së ambienteve, dëmtimit të pronës së përbashkët, apo dhe zënia e vend parkimeve në mënyrë të paligjshme.

Pagesa mujore e çdo familje do të caktohet nga vetë komuniteti në bazë të përllogaritjes së shpenzimeve. Paraprakisht mendohet që kjo pagesë të variojë nga 1 mijë deri në 3 mijë lekë në muaj.

Ata që nuk do të paguajnë në kohë, iu shtohet 10% e shumës si kamatë, ndërsa ata që kundërshtojnë pagesën për 3 muaj me radhë çështja shkon në gjykatë dhe më tej është përmbarimi që do të ekzekutojë marrjen e detyrimit.

Administratori i pallatit do të informoj çdo muaj kryesinë e asamblesë, që janë 5 banorë të zgjedhur nga komuniteti mbi shpenzimet mujore.

Për herë të parë bashkia në 2017 do të ketë edhe një fond për komunitetin, i cili do të përdoret për të financuar në masën 50% çdo investim madhor që duan të bëjnë banorët e një komuniteti.

Në Tiranë janë rreth 5 mijë pallate, aktualisht një pjesë e kanë një administrator, por që ende nuk janë certifikuar nga Bashkia. /Tv Klan/

Lajme të lidhura

AKTUALITET

Nga dashuria në ferrin e përndjekjes, rrahur e shantazhuar! Historia e frikshme e Aldës

22:59 : 07/11/2025
HOROSKOPI

Horoskopi për ditën e shtunë, 8 nëntor 2025

22:56 : 07/11/2025
AKTUALITET

Laguna që po vdes përditë, mungesa e lidhjes me detin rrezikon gjallesat

22:43 : 07/11/2025
AKTUALITET

Në vend të shtëpisë, një magazinë! 23 vite padrejtësi për familjen Gega

22:39 : 07/11/2025
AKTUALITET

I dyshuar si ortak i Vis Martinajt/ GJKKO rrëzon kërkesën për konfiskim pasuri ndaj Elvin Merlikës

22:33 : 07/11/2025
AKTUALITET

“Banalitet i frikshëm në pushtet”, Lubonja: Qeveria flet si një bandë, është delegjitimuar plotësisht

22:24 : 07/11/2025
Para

Qeveria projektligj për mbylljen e mediave online në zgjedhje, OSBE dhe BE heshtin

TË GJITHA

Nga dashuria në ferrin e përndjekjes, rrahur e shantazhuar! Historia e frikshme e Aldës

22:59 : 07/11/2025

Horoskopi për ditën e shtunë, 8 nëntor 2025

22:56 : 07/11/2025

Laguna që po vdes përditë, mungesa e lidhjes me detin rrezikon gjallesat

22:43 : 07/11/2025

Në vend të shtëpisë, një magazinë! 23 vite padrejtësi për familjen Gega

22:39 : 07/11/2025

I dyshuar si ortak i Vis Martinajt/ GJKKO rrëzon kërkesën për konfiskim pasuri ndaj Elvin Merlikës

22:33 : 07/11/2025

“Banalitet i frikshëm në pushtet”, Lubonja: Qeveria flet si një bandë, është delegjitimuar plotësisht

22:24 : 07/11/2025

Rrafsho bujtina, rindërto kulla! Paradoksi i ‘turizmit’ të Ramës në veri

22:18 : 07/11/2025



RRETH NESH

Boldnews.al mbetet zgjedhja e parë për një lexues i cili kërkon të informohet me saktësi për një lajm. Misioni jonë kryesor është paanshëmëria dhe profesionalizmi dhe për këtë janë të punësuar gazetarët më të mirë në tregun mediatik.
Na kontakto: [email protected]

NA NDIQ

  • Kontakt

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com

  • KRYESORE
  • INVESTIGIME
  • OP-ED
  • VETTING
  • AKTUALITET
  • POLITIKE
  • SPORT
    • Euro 2024
  • TE TJERA
    • PRIVACY POLICY
    • KONTAKT
    • EKONOMI
    • SHENDETI
    • SHOW BIZ
    • KULTURE
    • POLITIKE
    • KRONIKE
    • TEKNOLOGJI
    • VIDEOT KRYESORE TE DITES
    • VIDEO
    • BOLD BLOG
    • FOTOGRAFI
    • HOROSKOPI
    • NDRYSHE
    • RAJONI
    • BOTA
    • SOCIALE
  • ZGJEDHJE 2025

2025 Boldnews Dev By Techzero1.com