Rruga që po fundos buxhetin e shtetit, shpenzohen disa miliona euro të tjerë

Një nga rrugët që ka fundosur tërësisht buxhetin e shtetit është edhe rruga Tiranë-Elbasan. Projekti kishte një vlerë fillestare prej vetëm 300 milionë euro, ndërsa deri më tani shteti ka hedhur më shumë se 500 milionë euro.

Dhe, nuk kanë të mbaruar fondet që jep shteti për këtë aks, i cili është vetëm rreth 30 kilometra. Në një vend normal, shtyrja e afatit, apo edhe lekët e hedhura në këtë aks, do të sillnin një furtunë në institucione shtetërore. Por, në Shqipërëi çudia më e madhe “tre ditë zgjat”.

Ministri Gjiknuri, për të tërhequr fajin nga vetja, urdhëroi një audit për këtë rrugë. Auditi zbuloi miliona euro abuzime dhe për këtë çështje pati edhe urdhër-arreste. Në burg qëëndroi për disa javë ish-drejtori i ARRSH-së, Dashamir Xhika, ndërësa nën hetim është edhe Andi Toma, një tjetër ish-drejtor i ARRSH-së në kohën e PD-së. Pra, një drejtor i LSI-së dhe një i PD-së u hetuan për këtë rrugë.

Po, socialistët a kanë abuzuar? Kohët e fundit, socialistët kanë akorduar dhjetëra miliona euro për përëfundimin e këtyre punimeve. Janë akorduar mbi 50 milionë euro përë rrëshkitjet në Ibë, ndërsa së fundmi Tpz.al ka siguruar dokumente të një shumë tjetër që është shpenzuar për këtë rrugë.

Sipas këtyre dokumenteve, qeveria ka hapur tenderi me objekt të kontratës “Stabilizim i rrëshqitjes në aksin Tunel – Elbasan, km 17.36 ÷ 17.46 segmenti 3, aksi Tiranë – Elbasan, dalje Tuneli i Krrabës km.15.2–Elbasan km.27”.

Mësohet se fondi limit përë këtë tender ështëë 373.979.239 pa TVSH, ndërësa me TVSH shuma shkon deri në 4 milionë euro. Kohëzgjatja e kontratës ose afati kohor për ekzekutimin është 4 muaj. Tenderi është hapur nga drejtori socialist aktual i ARRSH-së, Afrim Qëndro.

Sipas dokumenteve, projekti i ri propozon ndërtimin e një galerie të hapur me lartësi 8.7 metra për të rritur stabilitetin e masivit. Më tej, shtohet se ndërtimi i një muri pritës bën të mundur që plani i këtij këndi të zvogëlohet në lartësi të barabartë me lartësinë e murit. E gjithë kjo zonë, thuhet në dokumente, me gjatësi 150 metra do të sigurojë rrugën duke stabilizuar zonën e shmangur apo rrëshqitjet e mundshme.

Ndërkohë, pjesa tjetër e rrugës do të mbrohet me mur mbajtësi me gjatësi deri në 110 metra, duke e siguruar edhe këtë pjesë të rrezikshme. Në anën e shpatit, në fund të themelit do të vendoset një tombino.

Por, në dokumente nuk thuhet kur është marrë në dorëzim rruga. Nga burime mësohet se rruga është marrë në dorëzim vetëm 2 muaj para se të shembej. Kush e firmosi këtë dokument dhe përse deri më sot është fshehur? Normalisht, rezulton që dokumenti është firmosur gjatë kohës që ARRSH-ja drejtohej nga socialistët, por nën hetim u morën vetëm zyrtarët e LSI-së apo PD-së./TPZ.al

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *